Pentru Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu” luna septembrie este perioada cea mai intensă și mai activă de înscriere și de obținere a cardului de acces (permisului de cititor). O perioadă, în care Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu” dorește să le amintească părinților, elevilor și studenților că înscrierea la bibliotecă oferă posibilități pentru o reușită mai bună și este Calea spre cunoaștere, care, de fapt, reprezintă sloganul Bibliotecii Municipale din 2009.
Obiectivul general constă în fortificarea rolului BM în acumularea cunoștințelor și dezvoltarea competențelor personale prin obținerea cardului de acces. Acesta oferă oportunități de a beneficia de serviciile și activitățile bibliotecii, inclusiv împrumutul de carte și alte resurse.
Campania promovează ideea obținerii cardului de acces la bibliotecă, modul de înscriere la bibliotecă, explicând mecanismul de obținere a beneficiilor drept urmare a utilizării serviciilor de bibliotecă, mizând și pe perceperea complexă a rețelei de biblioteci și a oportunităților filialelor din imediata proximitate (filialele din sector). Astfel, atragerea și fidelizarea continuă a utilizatorilor urmăreşte menținerea și intensificarea unei atitudini pozitive față de Biblioteca Municipală.
De-a lungul Campaniei în mediul de comunicare vor răsuna mesaje audio şi video de promovare, fiind implicați reprezentanți ai administrației municipalității, personalități din domeniul culturii şi artei. Vor fi montate şi difuzate spoturi video a serviciilor și facilităților oferite de bibliotecă. În legătură cu situația pandemică, campania se desfășoară online.
Momentul atractiv al Campaniei este organizarea concursurilor cu premii pentru utilizatori: Ce am făcut azi la bibliotecă –(scrierea unei istorii despre un serviciu al bibliotecii); Cel mai bun booktrailer (despre o carte citită).
Primele cinci persoane, de la fiecare filială care vor obține cardul de acces la bibliotecă vor fi premiați.
Activităţile de promovare a Campaniei vor dura până la 30 septembrie, ultima zi a lunii, când se va face o analiză internă: ce impact a avut Campania asupra bibliotecilor, ce feedback avem în legătură cu numărul de noi deținători ai cardurilor de acces la bibliotecă, materialele informaționale, spoturile video, aparițiile în mass-media, dacă presa a devenit mai deschisă și receptivă față de bibliotecă, și nu în ultimul rând, dacă Campania a avut un impact pozitiv asupra vizitatorilor bibliotecii.
Pentru a obține un card de acces sau pentru a afla mai multe despre resursele și serviciile bibliotecii, inclusiv despre acţiunile programate ale acestei Campanii de atragere şi fidelizare a utilizatorilor, vizitați pagina web și urmăriţi informaţia plasată pe rețelele sociale ale Bibliotecii Municipale „B.P. Hasdeu”.
Fii deștept! Ia un card inteligent la BM „B.P. Hasdeu”!