Peste 400 de educatori participă activ la Programul de formare „Utilizarea instrumentelor Web 2.0 racordate la specificul activității instructiv-educative la treapta preșcolară”

354050839_820843322998606_1320440147863985107_n

Acest program este implementat cu suportul DGETS și are drept scop dezvoltarea competențelor în utilizarea instrumentelor digitale în activitățile instructiv-educative din treapta preșcolară.  Sesiunile de formare sunt concepute pentru a oferi participanților o perspectivă amplă asupra potențialului utilizării instrumentelor Web 2.0 în contextul specific al activităților instructiv-educative preșcolare. Participanții învață cum să integreze tehnologia în planificarea și desfășurarea activităților, promovând astfel implicarea activă și interesul copiilor în procesul educațional.

Programul de formare continuă abordează teme precum utilizarea platformelor de învățare online, crearea de conținut digital interactiv, colaborarea și comunicarea online, precum și protecția și securitatea copiilor în mediul digital. Sesiunile sunt structurate într-un mod interactiv și practic, oferind oportunități ample de explorare și experimentare a posibilităților tehnologice. Echipa de formatori: Curoș Liudmila, Garbatovschi Valeria, Gavrilenco Natalia, Colța Alexandra, Cașu Diana, Pîrlea Alexandru
Aceștea ghidează participanții după principiul ,,learning by doing”, oferind exemple relevante și sfaturi practice pentru integrarea eficientă a instrumentelor Web 2.0 în activitățile instructiv-educative.


Rezultatele frumoase ale experiențelor acumulate se relevă prin crearea proiectelor didactice de scurtă durată la treapta preșcolară pe platforma https://epedagogie.md/

353469258_820834062999532_2983014248246579875_n 354056495_820848789664726_9195731292818336342_n

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>